Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

Tu cum îți promovezi afacerea în mediul offline?

Promovarea afacerii dvs. este esențială dacă doriți ca potențialii clienți să știe că existati. Dar de unde începem? Recomandările personale pot fi una dintre cele mai eficiente forme de publicitate, motiv pentru care trebuie să vă asigurați clienții ca sunt satisfacuti de fiecare dată când intra in contact cu dvs. Promovarea offline este cu siguranță un factor ce nu trebuie neglijat. Cu toate că online-ul a depășit toate celelalte metode de promovare, prezența în offline nu poate fi decât benefică afacerii tale.

Tu cum îți promovezi afacerea în mediul offline?
Comentează 0

Chiar dacă promovarea offline nu mai este alegerea numărul 1 pentru multe afaceri din ziua de astăzi, ea nu trebuie însă neglijată sau subestimată. Promovarea offline se adresează atât persoanelor care își petrec mult timp în mediul online, ca și metodă alternativă de abordare a internauților, care desigur ca au și o viață non-virtuală, cât și potențialilor clienți, mai conservatori, care preferă metode de abordare mai tradiționale, non-digitale. Folosită targetat, aceasta are o putere de acoperire mare, în special în cazul publicității de tip outdoor sau la televizor.

Promovarea offline stă la baza promovării în afaceri, reprezentând fundația promovării online și unul dintre instrumentele ce nu trebuie să lipsească niciunei afaceri. Promovarea offline însumează ansamblul metodelor de promovare care nu se desfășoară în mediul online. Putem vorbi astfel despre:

  • Cărți de vizită, plicuri, facturi

  • Reclame pe mașini (colantare)

  • Materiale promoționale: broșuri, flyere, cataloage, etc.

  • Reclame în presa scrisă (în cadrul diverselor reviste, ziare, cataloage de specialitate, etc.)

  • Reclame la radio sau televizor

  • Scrisori de vânzare

  • Reclame outdoor

  • Alte obiecte cu rol promoțional: magneți, căni, pixuri, tricouri, sepci etc.

 

Cu toții trâim în primul rând în mediul offline, motiv pentru care promovarea offline va avea mereu locul său bine stabilit în strategiile de marketing și promovare. Ar fi păcat să nu te bucuri și tu de avantajele sale, nu …? Dacă ești în căutare de print de calitate, soluția pe care o propunem este să apelați la tipografia specializătă care lucrează cu profesioniști și care acordă o importanță deosebită clienților, oferind numai materiale de înaltă calitate. FLYERALARM este tipografia care te ajută să îți promovezi afacerea în mediul offline astfel încât indiferent de mediul abordat, clienții tăi să te găsească cu ușurință.

 Despre Flyeralarm trebuie să știți că a pătruns pe piața din România în anul 2015 și s-a impus cu o experiență de peste 14 ani și cu un renume ca fiind una dintre cele mai puternice tipografii digitale din Europa. Calitatea excepțională, prețurile accesibile, livrarea rapidă și consilierea individuală axată pe necesitățile fiecărui client sunt principiile după care au ales să se ghideze în tot acest timp profesioniștii de la Flyeralarm. Această firmă oferă servicii tipografice prin indermediul online-ului pe segmentul B2B în Europa, și este una dintre cele mai mari companii e-comemerce din Germania. În România, firma subsidiară a fost înființată la Sibiu. Echipa de lucru este formată din specialiști în tipografie care au beneficiat de perfecționare în Germania, și toate acestea pentru ca ei să ofere consiliere profesionistă clienților români.
 

Flyeralarm are un portofoliu care cuprinde: afișe, autocolante, bloc notes, broșuri și cataloage, cărți de vizită, cărți poștale, coli cu antet, facturier, flyere, mape, pliante, dar și grafică și machetare. Comanda se face online, consilierea este gratuită, iar pentru produsele comandate nu trebuie să plătiți nimic în plus, transportul fiind gratuit oriunde în țară.


 

Articole asemanatoare


Scrie un comentariu

trimite