Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

Potopul Biblic ar fi fost cauzat de meteoriţi gigant. Iată explicaţiile

Jurnal of Geology a publicat un articol, în care este lansată o nouă ipoteză cu privire la originea și evoluția omenirii. Autorii articolului, 20 de cercetători americani, susțin că, înainte de Potop, o catastrofă fără precedent, ar fi existat o civilizație foarte avansată.

Potopul Biblic ar fi fost cauzat de meteoriţi gigant. Iată explicaţiile
Comentează 0

În anul 2014, a fost descoperit, în mai multe zone din SUA și Canada, un strat format din diamante microscopice, care provine, în opinia lor, de la coliziunea dintre un meteorit și Terra, care ar fi declanșat această catastrofă.

Aceste mici diamante nu sunt de origine terestră și au fost descoperite pe o suprafață întinsă, în emisfera nordică, unde se crede că s-a produs impactul. Ca urmare a acestui eveniment, clima s-a modificat pentru o mie de ani.

Ca și perioadă de timp, impactul s-a produs acum 12800 de ani. Cercetătorii susțin că, la sfârşitul paleoliticului, exista o civilizație dezvoltată, care era cea a atlanţilor. Conform opiniei lor, Atlantida nu este o legendă și în sprijinul acestei afirmații stau descoperirile arheologice făcute la Gobleki Tepe, la granița dintre Turcia și Siria.

Este vorba despre un sit arheologic, format din construcții în formă de cerc, pe care cercetătorii americani le consideră mai vechi decât piramidele și care ar fi aparținut acestei civilizații. Acum 12800, se produsese un fenomen de încălzire globală. Coliziunea meteoritului cu Pământul a schimbat dramatic temperaturile, clima, pentru 1300 de ani care au urmat.

Diamantele microscopice, conform specialiștilor, s-au descoperit în același strat sedimentar, pe arii extinse și nu se puteau forma decât, ca urmare a unui impact care a generat o temperatură uriașă. Cercetătorii susțin că ar fi vorba de mai mulți meteoriți care au căzut pe Pământ, dat fiind suprafața foarte mare, pe care au fost descoperite diamantele microscopice.

Ipoteza lansată de cei 20 de cercetători este susținută și de faptul că piramidele, Sfinxul și alte construcții aparţinând acelei perioade nu prezintă urme din care să reiasă că au fost inundate în urma Potopului sau au suferit eroziuni. A existat un potop, care a dus la schimbări climaterice, distrugerea faunei, dispariția unei civilizații, modificări ale continentelor, dar nu a fost determinat de apă, ci de impactul unor meteoriți gigant care au lovit partea de nord a planetei.

Cercetătorii susțin că asistăm la marea minciună pe care arheologii și istoricii ne-au spus-o sute de ani. Cercetătorii aduc în sprijinul teoriei lor și întâmplarea petrecută acum câţiva zeci de ani, în Peru, provincia Ica.

Un fermier îi oferă unui om de știință o piatră pe care era gravat un dinozaur. El susținea că a găsit mai multe pietre, pe malul unei ape, pe care erau gravate desene. Omul de știință a fost frapat de măiestria cu care a fost realizată gravura.

Scandalul care a urmat a fost unul imens. Fermierul comercializase pietrele, unele ajungând în Germania și Italia. Fermierul a fost judecat și condamnat la mulți ani de închisoare. Celelalte pietre aveau gravate telescoape, lupe, instrumente medicale.

Toate aceste pietre sunt dovada, alături de piramide, că a existat o civilizație evoluată, care a dispărut, în urma schimbărilor dramatice produse pe planetă.

sursa: efemeride.ro