Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

MASCHIO GASPARDO deschide primul său magazin Full Line Store în Italia, la Mortara (PV)

Acesta este al treilea Magazin Full Line Store din Europa, după Spania și Slovenia. O a doua deschidere în Italia este planificată pentru 2025, urmând să fie inaugurate noi locații în Statele Unite și pe alte piețe strategice din Europa.

MASCHIO GASPARDO deschide primul său magazin Full Line Store în Italia, la Mortara (PV)
Comentează

MASCHIO GASPARDO, un grup internațional de top în domeniul echipamentelor agricole, a inaugurat astăzi primul său Magazin Full Line Store din Italia, în localitatea Mortara (PV). Magazinul a fost dezvoltat în colaborare cu AGRICOLA CANAVESANA, o companie care vinde utilaje și echipamente agricole de înaltă calitate de peste patruzeci de ani.

Compania își continuă strategia de creștere prin aducerea modelului de Magazin Full Line Store în Italia, după lansările de succes din León (Spania) și, mai recent, din Voklo (Slovenia). Deschiderea unui al doilea magazin în Italia este planificată până la sfârșitul anului 2025; aceasta va fi urmată de noi inaugurări în Statele Unite și în alte țări europene. Obiectivul este de a consolida rețeaua internațională, de a spori vizibilitatea mărcii și a echipamentelor și de a consolida prezența directă a Grupului pe piețele cheie de mecanizare agricolă.

Un hub modern pentru agricultori

Magazinul Full Line Store din Mortara este o unitate modernă, multifuncțională, cu o suprafață construită de 3.500 mp, pe un teren de peste 15.000 mp. Acesta include un showroom interior de 360 mp, o zonă de expunere exterioară de peste 5.000 mp, o zonă de piese de schimb și un atelier specializat de aproximativ 800 mp pentru service și asistență tehnică.

De asemenea, spațiile includ zone dedicate pentru primire, consultanță și formare, concepute pentru a întâmpina clienții și operatorii într-un mediu profesionist. O echipă de 10 angajați va lucra în magazin, asigurând expertiză maximă și proximitate față de client, oferind suport complet în fiecare etapă: vânzări, piese de schimb, service post-vânzare și administrație.

Noul magazin a fost creat pentru a oferi fermierilor un serviciu integrat și o experiență completă: toată gama de echipamente MASCHIO GASPARDO pentru prelucrarea solului, semănat, fertilizare, protecția culturilor, întreținerea spațiilor verzi și fânare este disponibilă într-un singur loc. Gama de utilaje este completată de asistență tehnică pre- și post-vânzare, furnizarea de piese de schimb originale și zone dedicate consultanței și formării. Oferta este completată de o stație de realitate augmentată care permite vizitatorilor să exploreze interactiv cele mai recente inovații de produs MASCHIO GASPARDO.

Strategia și viziunea liderilor

Modelul de Full Line Store vizează o creștere a vânzărilor de cel puțin +30% în primul an, datorită vânzării cross-selling pe toată gama, a numărului mai mare vânzări specifice unui mediu monobrand și a unui serviciu post-vânzare mai extins, care consolidează loialitatea. Concret, acesta devine centrul profesional specializat pentru regiune prin oferirea de: consultanță, formare, asistență și o gamă completă pentru fiecare fază a ciclului agronomic.

Mirco Maschio, Președintele MASCHIO GASPARDO S.p.A., a declarat: „Inaugurarea primului magazin Full Line Store din Italia face parte dintr-un proiect strategic de evoluție a modelului nostru de distribuție. După Spania și Slovenia, magazinul Full Line Store ajunge în Italia. Clienții vor avea tehnologie, expertiză și servicii reunite într-o singură locație, în parteneriat cu un dealer profesionist. În acest fel, ne întărim prezența și ne consolidăm leadership-ul internațional, îndreptându-ne către o agricultură mai eficientă, inovatoare și sustenabilă."

Luigi De Puppi, CEO al MASCHIO GASPARDO S.p.A., a adăugat: "Magazinul Full Line Store este o parte integrantă a strategiei globale de dezvoltare a MASCHIO GASPARDO. Prin aceste deschideri, ne propunem să creăm o rețea internațională de puncte de contact direct cu fermierii, capabile să garanteze asistență, consultanță și formare de înalt nivel. Formatul combină experiența mărcii cu un management modern, orientat către servicii, consolidând competitivitatea Grupului și capacitatea sa de a răspunde nevoilor fermierilor, din Europa până în Statele Unite."

Andrea Maschio, Președintele Maschio Holding S.p.A., a completat: "Acest proiect întruchipează viziunea noastră pentru o agricultură din ce în ce mai eficientă, digitală și sustenabilă. Prin intermediul Magazinelor Full Line Store, dorim să facem tehnologia accesibilă fermierilor, ajutându-i să lucreze mai bine, să reducă impactul asupra mediului și să îmbunătățească productivitatea. Mortara face parte dintr-o călătorie care va aduce MASCHIO GASPARDO și mai aproape de cei care lucrează pământul în fiecare zi."

Roberto Caserio, Directorul Agricola Canavesana, a menționat: „Parteneriatul cu MASCHIO GASPARDO este o alegere strategică pentru noi: fermele și antreprenorii câștigă deoarece găsesc tehnologie, piese de schimb și asistență într-un singur centru, cu timpi de răspuns rapizi și continuitate a lucrului; noi câștigăm ca dealeri, deoarece, concentrându-ne pe o singură marcă de echipamente, ne creștem expertiza, capacitatea de consultanță și calitatea serviciilor; iar marca câștigă deoarece își consolidează o prezență puternică și calificată în zonă. Magazinul Full Line Store din Mortara face ca toate acestea să fie concrete.”

În cadrul ceremoniei de inaugurare au fost prezenți Consilierului Regional al Lombardiei - Claudio Mangiarotti, Vicepreședintele Provinciei Pavia - Serafino Carnia, Comisarul Prefectural al Municipiului Mortara - Giorgio Franco Zanzi, Președinta Coldiretti Pavia - Silvia Garavaglia, Directorul Confagricoltura Pavia - Alberto Lasagna, Secretarul General al CAI AGROMEC Veneto - Marco Sitta și Președintele UNCAI - Aproniano Tassinari.

Informații despre companii

MASCHIO GASPARDO este un jucător global în producția de echipamente destinate prelucrării solului, semănatului, fertilizării, tratamentului culturilor, întreținerii spațiilor verzi și fânariilor.Fondată în 1964 în Campodarsego (PD) de către frații Egidio și Giorgio Maschio, compania angajează aproximativ 2.000 de persoane în 8 fabrici de producție—dintre care 3 sunt situate în China, India și România—și operează prin intermediul a 14 filiale comerciale. FRIULIA S.p.A., Compania Financiară Regională din Friuli-Venezia Giulia, activă din 1967 în promovarea dezvoltării economice în regiune, deține o participație de 10,06% din capitalul MASCHIO GASPARDO, confirmându-se ca partener financiar strategic pentru compania din Campodarsego.

AGRICOLA CANAVESANA este un dealer de utilaje și echipamente agricole, înființat în Romano Canavese (TO) în 1984 de Paolo Caserio și soția sa, Milva Cossavella. În 2012, compania a devenit S.r.l. (societate cu răspundere limitată), odată cu intrarea deplină în management a copiilor lor, Roberto și Elisa Caserio. Compania își desfășoară activitatea în Piemont, Valea Aosta și o parte din Lombardia, angajând aproximativ 35 de persoane. Personalul este distribuit între sediul central din Romano Canavese (TO), filiala din Quart (AO)—activă din 2008—și noua filială din Mortara (PV).

 

 

Galerie foto (4)

Articole asemanatoare


Scrie un comentariu

trimite