Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

Pasajul din Micălaca are un nou constructor

DRDP Timișoara a stabilit rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect „Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN 7 km 540+248) peste CF Arad - București”. Ofertantul desemnat câștigător este SPIC SRL, cu o valoare de 31.146.994,98 lei fără TVA.

Pasajul din Micălaca are un nou constructor
Comentează 0

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire, dacă este cazul.

În decembrie 2021, cele două oferte au fost depuse de constructorii SPIC Internationale SRL (un antreprenor din Italia cu portofoliu bogat în poduri şi pasaje) şi Tirrena Scavi, tot un constructor din Italia care lucrează pe trei şantiere importante: lotul I al Drumului Expres Craiova- Piteşti, lărgirea Centurii Bucureşti între DN 2 – A2 şi Centura Timişoara Sud. 

„Centura este clasificată ca drum național european și asigură traficul de tranzit și de ocolire a municipiului Arad din direcțiile Deva, Oradea și Nădlac. Trecerea existentă la nivel cu calea ferată Arad – București, situată pe centura de ocolire Arad Nord, respectiv pe DN 7 la km 540+248, reprezintă un punct critic în desfășurarea fluentă și în condiții de siguranță a circulației pe drumul național. Circulația pe calea ferată Arad – București impune circa 74 de închideri ale barierei de tip SAT, cu durata medie de închidere a barierelor de circa 170 minute în 24 ore, fapt ce conduce la înregistrarea zilnică a unor importante pierderi în exploatare datorită staționării autovehiculelor la barieră. Construcția pasajului va elimina pierderile de timp generate de staționarea la bariera de la intersecția la nivel cu calea ferată scurtând astfel timpul de călătorie și reducând accidentele, poluarea mediului și costurile pentru transportul de mărfuri și călători”, spun reprezentanții CNAIR.

La sfârșitul anului trecut, Primăria Arad a reuşit să exproprieze terenulrile, anunţând că CNAIR va putea finaliza pasajul. 

La a doua trecere de cale ferată de pe Centura Aradului, pasajul de la CET (peste linia Brad – Curtici) început în 2011 a fost inaugurat de-abia în 2018.


Scrie un comentariu

trimite