Vremea Romania, Arad -6°C

Stiri Arad

Ce condiţii trebuie să respecte de mâine contribuabilii pentru a intra în sediile ANAF

Reprezentanţii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) informează contribuabilii cu privire la condiţiile pe care trebuie să le respecte, începând de mâine, dacă doresc să intre în sediile instituţiei. Este vorba de condiţiile impuse de art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021.

Ce condiţii trebuie să respecte de mâine contribuabilii pentru a intra în sediile ANAF
Comentează 0

Astfel, vor avea acces:

- persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,

- persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,

- persoanele care se află în perioada cuprinsã între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmãrii infectãrii cu virusul SARS-CoV-2, susţin reprezenranţii ANAF. Aceştia au ţinut să precizeze că instituţia va lua măsuri în vederea implementãrii excepțiilor prevăzute de art. 12 din Anexa nr.3 la Hotãrârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stãrii de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare.”

Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SAR - COV 2, trecerii prin boală sau testării, poate fi descărcat accesând acest link https://certificat-covid.gov.ro/login.

Reamintim contribuabililor că obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spaþiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro.

Pentru efectuarea plăţilor pot fi folosite servicii oferite de terţi: Internet banking sau www.ghiseul.ro.

Informaţii generale în domeniul fiscal se pot obţine la Call-center ANAF, la numãrul de telefon 031.403.91.60, se arată într-un comunicat de presă al instituţiei.

 

Articole asemanatoare


Scrie un comentariu

trimite